Zasady rekrutacji
Zapisy do świetlicy prowadzone są w oparciu o zasady rekrutacji:
-
Godziny pracy świetlicy: 6.30-16.00.
-
Warunkiem przyjęcia dziecka do świetlicy jest spełnienie kryteriów naboru, zapoznanie się z regulaminem świetlicy dostępnym na stronie internetowej szkoły oraz złożenie przez rodziców drogą mailową na adres szkoły sp6@um.pulawy.pl KARTY ZGŁOSZENIA DO ŚWIETLICY SZKOLNEJ w wyznaczonym przez szkołę terminie.
-
Druk KARTY ZGŁOSZENIA DO ŚWIETLICY znajduj się na stronie internetowej szkoły.
-
Dane zawarte w „Karcie zgłoszenia dziecka do świetlicy” będą weryfikowane. Podanie informacji niezgodnych z prawdą, np. dotyczące miejsca i czasu pracy będzie skutkowało nieprzyjęciem dziecka do świetlicy.
-
Do świetlicy w pierwszej kolejności przyjmowane są dzieci:
-
dzieci pracowników systemu ochrony zdrowia, służb mundurowcyh, realizujący zadania związane z zapobieganiem, pzreciwdziałaniem i zwalczaniem (w czasie trwania pandemii),
-
obojga rodziców/ prawnych opiekunów pracujących zawodowo,
-
pracujących rodziców/ prawnych opiekunów samotnie wychowujących dzieci,
-
korzystające z publicznych środków komunikacji w czasie dojazdu do szkoły i powrotu,
-
będące uczniami klas I-III,
-
dzieci z niepełnosprawnością z klas IV-VIII.
-
Miejsce zatrudnienia rodziców/ prawnych opiekunów musi być zapisane w karcie zgłoszenia do świetlicy.
-
Liczba miejsc w świetlicy szkolnej jest ograniczona.
-
Wnioski o przyjęcie dziecka do świetlicy należy składać każdego roku szkolnego.
-
Rekrutacja zostanie przeprowadzona przez komisję, a jej wyniki podane będą na stronie internetowej szkoły.